Devynių verslo klasės automobilių saugumo bandymas / 1992-ųjų crashtest

Devynių verslo klasės automobilių saugumo bandymas / 1992-ųjų crashtest

Vokiečių žurnalas “Auto Motor und Sport” nusprendė patikrinti devynių verslo klasės automobilių elgseną susidūrimo su kliūtimi metu. 1992-aisiais žurnalas išbando tuo metu naujovišką crachtestą. Automobiliai susiduria tik su 50 procentų dengiančia kliūtimi. Tai reiškia, kad kliūtis dengia vairuotojo pusę.

Šiam testui automobiliai įsibėgėja naudodami savo variklį, o ne tempiami lyno. Automobiliai prieš pat susidūrimą įgreitėja iki 55 km/h. Į kliūtį automobilį nukreipia speciali elektroninė sistema. Na ir aišku susidūrimo poveikiui įvertinti naudojami manekenai su davikliais.

Viską fiksuoja kameros galinčios filmuoti iki 2000 kadrų per sekundę.

Teste dalyvauja devyni dešimtojo dešimtmečio pradžioje populiarūs verslo klasės Nissan Maxima, BMW 520i, Opel Omega, Mercedes-Benz 200, Renault 25, Fiat Chroma, Honda Legend, Volvo 740, Audi 100.

Saugiausiais po šio testo išrenkami trys iš devynių automobilių.