Kokį youngtimerį verta pirkti investicijai / Interviu su Mariumi Bebriu

Vienos žinomiausių klasikinių automobilių dirbtuvių Pabaltijyje yra “Riga Master’s Workshop”. Šių dirbtuvių vadovą Marį Bebrį kalbinome klasikinių automobilių parodoje “Techno Classica Essen”.

Nors rygiškiai negali pasigirti dideliu klientų noričių restauruoti klasiką antplūdžiu iš Europos, daugiausiai jie klientų sulaukia iš Australijos, Singapūro ir Rusijos. O šios dirbtuvės imasi tokių projektų, kurie vokiečiams nebūtų įkandami. Prie automobilių latviai praleidžia ir po 1000 valandų, tuo tarpu vokiečiams tokius automobilius restauruoti ekonomiškai neapsimokėtų.

Interviu su Mariu Bebriu pasisuko ir apie youngtimerius. Jo nuomone, pagal Turino chartiją šansų tapti tikra klasika turi iki 1985 metų pagaminti youngtimeriai. Restauratorius tvirtina, kad vėliau pagaminti modeliai turi daug elektronikos detalių, kurios pagamintos Malaizijoje ar Indonezijoje. Esą tokių detalių atstatyti neįmanoma, o fabrikai gaminę šias elektronikos sistemas dabar arba nebeegzistuoja arba gamina kitus agregatus.

Interviu taip pat sužinosite ir kokius klasikinius automobilius verta pirkti kaip investiciją.

Pokalbis su Mariumi Bebriu vyko rusų kalba. Suprantantieji tik lietuviškai gali įsijungti lietuviškus subtitrus. Smagaus žiūrėjimo.

Avatar

Yra Formulės-1 gerbėjas ir benzinu varomu turbininių variklių gynėjas. Gal dėl to slapčia viliasi, kad Saab sugrįš su trenksmu, o kol tai neįvyko galima prisiminti šlovingus laikus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *