Techno Classica Essen 2013 / antroji diena

Kalbant apie Techno Classica Essen 2013 tikrai reiktų pasakyti pirmiausiai, kad tai didžiulė paroda ir tikrai visomis prasmėmis. Ne tik lankytojų ir dalyvių skaičiumi. Bet, ko gero, tai kur kas svarbiau – paroda didelė čia parduodamų automobilių pasirinkimu. Tačiau didelė ne tik dėl klasikos pasirinkimo, bet ir dėl kainų. O tai jau ne taip smagu. Be 20 000 eurų kišenėje čia nelabai nusipirksi dėmesio vertą youngtimerį, o oldtimeriai kainuoja keletą kartų daugiau.

Pavaikščiojome ir po keletą čia pat parodos teritorijoje esančių aikštelių, kuriose lyg ir turėtų būti pigesnių klasikinių automobilių.

Čia, aikštelėje po atviru dangumi, prekiaujama tais automibliais, kurių šeiminkams neužteko pinigų, kad išsipirktų vietą po stogu. Ar čia bus pigiau? Na nežinia. Peržvelgus visoje parodoje siūlomus youngtimerius galime tikrai pasakyti, kad rinktis yra iš ko. tačiau tai visiškai nedžiugina. Jau rašėme, kad pirmosios kartos Volskvagen Golf su GTI apdaila ir 1,1 varikliu buvo parduodamas už 5000 eurų.

BMW 323i 1980 16590 Eur
BMW 323i 1980 metų kainuojantis 16 590 Eur
Mercedes-Benz 300SL 1991 9900eur
Mercedes-Benz 300SL 1991 metų parduodamas už 9900eur

Tačiau tai dar ne viskas. Pavyzdžiui tikras BMW M3 (E30) buvo parduodamas už 28000 eurų. BMW 850 ir BMW635i kainos svyruoja apie 18 000 20 000 eurų.

Žinoma, jie gal ir verti to, tačiau parodoje bendraudami su parodos dalyviais ir žurnlistais, sužinojome dvi įdomias istorijas, kurios būsimus klasikinių automobilių pirkėjus gali nuteikti nelabai maloniai.

Pirmoji istoria

Vienas vokiečių žurnalistas, rašantis klasikinių automobilių temomis mėgsta klasikinius automobilius pažinti ne tik bendraudamas su jų šeimininkais, bet juos pats įsigydamas. Praeitų metų rudenį Italijoje jis rado skelbimą siūlantį įsigyti De Tomaso Pantera. Buvo skelbiama, kad savininkas perleistų klasikinį automobilį už 13 000 eurų. Nuvažiavus apžiūrėti automobilio, vokiečiui nelabai patiko jo būklė. Mašina buvo gerokai apleista ir visiškai neturėjo prekinės išvaizdos. Be to buvo surūdijusi. Ranka paspaudžius slenksčius ir aplink juos surūdijęs metalas ištrupėdavo kiaurai. Tas pats vokietis smarkiai nustebo, kai pamatė tą patį De Tomaso šioje parodoje. Automobilis buvo kosmetiškai patvarkytas: Nupoliruotas ir padažytas. Tačiau tos vietos, kur anskčiau buvo rūdys, pamaigius pasirodė minkštos. Dar labiau nustebino ir naujoji klasikinio automobilio kaina 40 000 eurų.

Antroji istorija

Šią istoriją pasakojo vienas iš parodos dalyvių. Lauke aikštelėje, kur išrikiuoti automobiliai atsirado vienas pirkėjas, kuris per keliolika minučių išsirinko būsimus pirkinius – tris automobilius. Čia pat buvo sutvarkyti pardavimo visi dokumentai. Tačiau įdomiausia tai, kas nutiko po to. Naujasis savininkas priėjęs prie vieno, ką tik įsigyto automobilio nuėmė senąjį skelbimą su kaina ir … tuoj pat suraitė naujo skelbimo tekstą padidindamas buvusią kainą 2000 eurų. Panašiai naujasis savininkas pasielgė ir su likusiais dviem automobiliais.

Ko gero galima šias istorijas lyginti su urbanistinėmis legendomis, tačiau apsilankius ir apžiūrėjus parodą, šios istorijos atrodo tikrai įtikėtinos.

Kelionę į Techno Classica Essen 2013 youngtimer’iu dovanoja “Orlen Lietuva Classic Rally“.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *