Taip, tai buvo partijos narių, gamyklų direktorių, saugumiečių, kolūkių pirmininkų automobilis. Ko gero Gorkio automobilių gamykla tikrai labai stengėsi, kad naujoji Volga būtų tikrai geresnė už savo pirmtaką.
Tarybiniame filme pasakojama apie šio ikoninio automobilio kūrimą ir savybes. Įdomu, kad ašuntojo dešimtmečio pradžios automobilis Sovietų Sąjungoje buvo kuriamas gana vakarietiškai.
Gorkio automobilių gamyklą Volgos kūrimui naudoja aerodinaminį tunelį, atlieka saugumo testus imituojant susidūrimą.
Ir kas gana netikėta, ko gero, specialiai šiam filmui, ant kelio išrikiuojami trys automobiliai: naujoji Volga GAZ-24, senoji Volga GAZ-21 ir Mercedes-Benz W114.
Ir kas dar netikėčiau jie visi lenktyniauja. Ir žinoma gana mandagus balsas už kadro praneša, kad nauja Volga “nenusileidžia” vakarietiškiems automobiliams. Šis sakinys nuskamba, kai nenaujas Mercedes-Benz W110 vis ryškiau išsivežia į priekį, naują Volgą lenkdamas visu korpusu. Čia kadras ir nutrūksta.
Na gerai. Visiems aišku, kad tai nebuvo tobulas automobilis. Kai vakariečiai limuzino klasės modeliams jau naudojo kuro įpurškimą, čia tenkintasi karbiuratoriumi. Na tiek to, kuro įpurškimo sistema labai jau brangus ir prabangus dalykas. Tačiau, kai tokios ar net žemesnės klasės automobiliai pagaminti vakarų Europoje jau turėjo turėjo normalią pakabą su amortizatoriais, Gorkio meistrai Volgos gale paliko linges. Et.
Šis Mercedes ne W114, o Heckflosse (W110).
ačiū. pasitaisėme.