Dinostendas yra kaip melo detektorius automobilių gamintojams. Ar išlaikys šį melo detektoriaus testą 1989-ųjų Nissan Skylyne GT-R?
Nepamirškime, kad oficialiai po šio automobilio kapotu turėtų tūnoti 276 grynakraujų samurajų ristūnų.
Ir samurajų tema čia nesibaigia. 9-ąjame dešimtmetyje samurajiškai garbingai japonų gamintojai buvo sutarę gaminti automobilius, kurių galia niekada nesiektų 300 AG. Matyt dėl pačių vairuotojų ir dėl kitų eismo dalyvių saugumo.
Vis dėl to, gamintojo deklaruojamos arklio galios dažniausiai nėra tikslus skaičius. Įprastai gamintojai matuoja tą variklio galią, kuri perduodama į alkūninį veleną. Vadinasi, reali galia perduodama ratams turėtų būti dar mažesnė. Amerikietis šio R32 šeimininkas Doug DeMuro spėja, kad galios praradimas turėtų siekti apie 15 procentų.
Taigi geriausiu atveju dynostende šis Skyline turėtų išspausti 235 AG. Tačiau rezultatai buvo netikėti. Dinostendo procedūrą teko pakartoti tris kartus. Ir tris kartus buvo gautas tas pats rezultatas. Koks? Žiūrėkite video.
Malonu skaityti!