Naujasis BMW logotipas žymi skaitmeninę ir elektrinę erą

Naujasis BMW brandingas oficialiai užbaigė debatus: pasaulis – plokščias. Ta prasme – dizaino pasaulis. Visiškai nauja emblemos išvaizda ir ją lydinčios M divizijos ženklinimas pristatyti pasauliui. Bet ar įžiebta nauja automobilio gamintojo tapatybė bus sutikta plojimais?

Sujudo ir apie automobilius rašantys portalai ir blogeriai. Jei TheDrive naująjį logotipą komentuoja gan pagarbiai ir rezervuotai, tai Jalopnik nesismulkindami jį kritikuoja sakydami, kad BMW susimovė ir siūlo savo sukurtą logotipo interpretaciją. Šis labiau panašus į Euro NCAP testuose naudojamą ženklinimą.

Jalopnik siūlomas BMW logotipo variantas (kairėje) ir Euro NCAP logotipas (dešineje)

O dabar apie viską iš eilės.

BMW pirkėjai – vis jaunesnio amžiaus

Vokiečių gamintojas suvokia kintančius savo pirkėjų įpročius. BMW automobilių pirkėjų auditorija yra vis jaunėjanti ir po truputį joje gausėja skaitmeninio amžiaus atstovų. Trumpiau tariant, prekės ženklas privalo atsinaujinti ir modernizuotis. Tai BMW ėmė ir padarė.

„BMW tampa prekės ženklu vertinančiu tarpusavio santykius su vartotoju. Senasis juodas žiedas emblemoje buvo pakeistas, tai leido logotipui tapti labiau atviru ir skaidresniu“ – teigė BMW Customer Brand vice prezidentas Jens Thiemer. Vėliau pridūrė: „Naujasis logotipas ir prekės ženklo dizainas simbolizuoja svarbą ir aktualumą judėjimui ir vairavimo džiaugsmą ateityje.“

Logotipą BMW keičia jau šeštą kartą

Be pagrindinės emblemos BMW taip pat atnaujino M Performance ir „BMW i“ prekės ženklų vizualizacijas. Kiekvienas logotipų dabar yra plokšti. Jų dizaino principai diktuoja dvimatį požiūrį visiškai atsisakant bet kokių trimačių temdymo ar šešėlio elementų.

BMW logotipų sulyginimas, bei “M” ir “i” ženklai

Gamintojo logotipo bei prekės ženklo vizijos pakeitimas yra rimtas dalykas. Tačiau nemanykite, kad vokiečių gamintojas pirmą kartą pritaikė savo emblemą keičiantis laikams. Iš tiesų, šių metų logotipas yra šeštas kartas, kai buvo imtasi baltai žydro apskritimo revizijos. Ir svarbiausia, kad tai reiškia neišvengiamą galą iki tol buvusiam logotipui lydėjusiam prekės ženklą pastaruosius 23-ejus metus.

BMW lopotipo raida

Nepaisant drastiško pokyčio brandingas išlaiko savo žinomumą – Bavarijos spalvas. Tiesa, labai svarbi detalė – gamintojas patikslino, kad naujasis logotipas nebus naudojamas automobiliuose ar atstovybių išorės bei vidaus ženklinime.

Tačiau BMW i4 Concept modelis turėjo garbės didžiuotis naujoju logotipu ant priekinio dangčio. Tai nereiškia, kad BMW atsisako savo praeities. Tiesiog nuo šiol jie labiau aprėpia automobilių gamintojo ateitį – gausybę tarpusavyje susijusių elektrinių automobilių.

Laurynas Jurevičius

Automobilių dalių specialistas, savo hobį pavertęs profesine veikla, kuri neatsiejama nuo BMW.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *