Netikėta BMW 318 E30 universalo atsiradimo istorija

Yra įprasta, kad įvairius modelių kėbulo variantus kuria pačios automobilių gamyklos. O štai universalo BMW 318 E30 istorija visiškai kitokia. BMW nuo pat E30 modelio gamybos pradžios siūlė dviejų ir keturių durų sedanus.

Tačiau tos pačios BMW gamyklos darbuotojas Max Reisböck savo turimu E30 keturių durų sedanu nebuvo patenkintas. Nebuvo patenkintas, nes su šeima vykstant atostogų buvo sunku sutalpinti visus poilsiui reikalingus daiktu.

Ir čia jis nusprendė perdaryti BMW 318 E30. Jis nusipirko BMW 318 nukentėjusį avarijoje. Šeši mėnesiai virinimo ir jokių brėžinių. Taip iš keturių durų sedano gimė savadarbis universalas.

BMW vadovybei taip patiko sukurtas naujas kėbulo modelis, kad ši nusprendė E30 gaminti ir su universalo kėbulu. Po trejų metų 1987-aisiais su minimaliais pakeitimais Max Reisböck sukurtas universalas tapo gamykliniu BMW E30 modeliu.

Avatar

Yra Formulės-1 gerbėjas ir benzinu varomu turbininių variklių gynėjas. Gal dėl to slapčia viliasi, kad Saab sugrįš su trenksmu, o kol tai neįvyko galima prisiminti šlovingus laikus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *